Monday, September 27, 2010

update FESTKAPP1

FestKAPP atau nama panjang nye ialah festival kebudayaan antara PPK. ye la kot... yang penting berkaitan budaya laa.. so al kisah nye... aku diberi tugas untuk cr people for nyanyian solo.. seperti yang diberitahu dalam entry yang lepas.

sebabkan orang tak de, jadi aku amik IRAMA MALAYSIA and kena cr seorg non bumi for patriotik.. jadi, dipendekkan cerita, dapat, but tak dengar penuh lagi suara dia.. hope tak de masalah sangat lah..

ok, ceritanya ialah.. En wan tak bagi aku msk solo,but dia allowed aku join band. En Wan ni macam pegawai kami la.. memang pegawai pun. dia la yang urus kalo ada apa2 pertandingan... hurm.. and reason dia tak bagi masuk tu sebab dia kata, kalu aku masuk confirm menang and orang lain tak de peluang dah

Astaghfirullah... sabar je la...

suara saya tak la sedap mana pun... saya percaya ramai lagi suara yang sedap kat unimap nih...*ayat skema gila*

truly from heart nih... tak yakin pun akan menang untuk festkapp... masuk final pun tak sure

"kalu tak sure kenapa masuk jugak?" mungkin ada la beberapa org yang bertanya begitu.
jawapan saya ialah: sebab saya nak join.. menang kalah lain cerita.. yang penting, saya enjoy apa yang saya nak buat. kan.

trust me... bukan sebab merendah diri@humble@ what-so-ever, but suara saya bukan lah saingan.. akan ada pemenang yang lain dr yang semua org jangka.. so no worries k..

to bioprocess: pray 4 me.. i'll try my best..

sikit pun tak terasa kalu kalah... ahahah

2 comments:

Fuz said...

ko u mana nie.
u aku pun tgh FESTKAPP1

Irsya said...

owh... Unimap..huhuh...sekali U sama..kui kui kui