Wednesday, September 01, 2010

it ended like what i think

as usual. i'm hurt again. it's ok.. i know he won't read my blog. and i don't know if he really know how i feel. it's ok. i'm used to this situation. it hurts me for a few hours, then i'll manage to calm myself back. i am a little bit exhausted with myself. and i don't find love is interesting anymore.. so mama and ayah... if you want to have a son-in-law, could you please find one? i'll be accepting anyone.

and again, i disturbed a very important person in my life. another friend of mine. everytime i'm hurt he'll be near to me just to calm me. thanks weh... tak tahu lah kalo aku boley settle down kalo tak de ko.. but still kan weh... aku sedih jugak, sebab ko tak mo datang umah aku raya nnt, but it's ok...ko kan berjuang utk negara.. :P dalam blog aku, aku da mention nama ko banyak kali da.. tapi.. aku nak ckp gak! heheh..khusairy yahya (aku memang failed la kalu nak eja nama ko)

and then aku de baca something from someone's blog.. or to be exact from my friend shila... but biar aku paste kat sini k.

Ya Tuhan, kalau dia memang jodohku, jodohkanlah…
Tapi kalau bukan jodohku,Jodohkanlah juga…
Jika dia tidak berjodoh denganku,maka jadikanlah kami jodoh…
Kalau dia bukan jodohku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain,selain aku…
Kalau dia tidak bisa di jodohkan denganku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku…
Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,jodohkanlah kami kembali…
Kalau dia jodoh orang lain,putuskanlah!Jodohkanlah dengan ku….
Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dengan ku..
amin.
-doa mencari jodoh versi indon-

p/s: janganlah mengamalkan doa sebegini kerana nampak sangat anda iniii cetek imann:p
---

haha... nampak sangat desper.. but, i'm not into that level yet.. heheh...

my last2 post ada tulis... i want one last love and get married. i already have that love.. but it only fix for a day. but still it's a love. unfortunately, it didn't success. so Irsya, no more love for you until you married, and that person that you should love is HIM, your husband..((only if i manage to get a husband)). and i hope that..... i just can't resist anything that HE UP THERE give for my life stories.

sorry people.. i'm already so negative now. i don't want a new me.. i want my last me. strong to face this stupid things.

pray for me people. doa seorang sahabat untuk sahabatnya adalah antara doa yang dimakbulkan...amin


ps://thanks to shuhud, kucai, chokee, shila, aini and my housemates... to those yang tahu. anda memang dah tahu.. yang tak tahu lagi, kalu ditakdirkan untuk tahu, nnt tahu laa.. heheh.. and kucai.. kalo lah ko tahu nape aku jatuh hati kat dia, mesti ko bunuh aku.. ahahah... stupid gila! ahahha

No comments: