Friday, September 03, 2010

dup dap

my heart's beating.. i still can feel it. Alhamdulillah, aku masih hidup. syukur.

lately, i keep talking nonsenses and i keep thinking about death.. dalam Islam pun memang kita diwajibkan ingat mati. but i just feel weird.. most of my words pun cm tak sedap didengar.

rasa nak nangis pulak...

kawan2, kalau lah saya meninggalkan anda semua tanpa sempat say goodbye, sorry ye.. dah nak raya pun sama nih. hehehe... halalkan lah suma makan minum, terhutang, terpinjam... apa yang korang buat sampai sekarang aku post blog nih, aku da maafkan.

shuhud, kalo lah apa2 jadi kat aku, ko bg tahu je la dia yang aku suka tu.. insyaAllah, aku tak marah... hahah

to my mum n my dad, sorry for everything. halalkan semua yang mama n ayah bg kat anis k. sorry...

posting ni untuk raya sekali... sorry kawan2 family semua.. InsyaAllah tak de apa2... cuma bermain sikit jiwa hari ni.. sayang korang semua.. heheh

ps:// kepada yang balik kampung hari ni, selamat berhari raya... maaf zahir batin.. take care semua... jangan risau.. i'm alright... :)

2 comments:

i-vip said...

ironiknyee. (sesuai ke gune ironik.??) ak pon think mase ak da x pnjng. takot. huu~ ily ye de!

Irsya said...

ironik ke? hahahaha...:P