Monday, September 21, 2009

sekadar luahan dr hati yang.....

selamat hari raya awak... maafkan saya sebab tak pernah nak reply back when you said "i love you"... but from my heart i say now i love you... even kita tak lagi ada relation.... sedih... sebab saya tak dapat jumpa awak raya ni... i missed the smiles you make for me, i miss the laugh we have together. i really missed it. you're the one who always make me smiles, care for me before.

walau macam mana suka pun isya pada seseorang tu, tapi isya tak tahu kenapa, susah untuk isya buang perasaan sayang isya pada awak. isya harap, all of this things will end as fast as possible. coz i just can't take it anymore.

.......................................................................................................................................................................
i always say, when we love someone, put a little bit trust in him... not all, just a little bit. tp, ramai yang dapat saya lihat sekarang cuba untuk meng 'conquere' pasangan masing2. even in facebook @ friendster, suma nye jenis padam comment org bila perempuan @ lelaki tu komen post kita... pelik... masa kita dulu, tak de pun buat macam tu? kenapa dorang suma buat camtu eh?

tapi... itu cara dorang bercinta.. just be ourself right... hurm~

.....................................................................................................................................................................

tak pe lah... pape pun, selamat raya awak... even awak tak pernah komen pun blog saya, fb saya. fs saya sekarang ni, but i know, you always view me~ heh.. apa yang boleh saya harap bila saya ialah org ketiga dalam hidup awak. saya minta maaf banyak2...come to opah's place..no worries, i won't chase you using penyapu pun kalo awak datang... come as my friend...i'll keep my mouth shut from mama if she ask about us..hehehe.. daa~

i miss you damn hell~

2 comments:

yet said...

lol... jiwang plok ayat dye.. huhuhu...

Irsya said...

eyh~ alamak... farid..ada ayat jiwang aku yang salah ke? hehehe.. aku berguru ngan ko ah ayat2 jiwang nih..huhu