Wednesday, September 09, 2009

perasaan atau prinsip??

kadang-kadang, ianya mudah untuk cakap..aku takkan ambil hak orang... tapi apabila benda tu berlaku, kita sendiri terkeliru untuk pilih.

sayang pada seseorang menyebabkan aku sanggup untuk jadi 2nd girl dia. kadang2 ak terfikir, mungkin ke memang aku ditakdirkan untuk jadi orang ketiga? sanggup ke aku? jawapan aku of course tak... aku tak nak...

tapi, setiap kali dia call, aku sendiri tak mampu nak luahkan,"we shouldn't do this. she'll hurt." tak mampu. walaupun sebelum ni dia pernah menyakitkan aku.

prinsip aku kata, no couple for now. study is much much more important. jangan jadi perampas. tapi, tak tau nak cakap macam mana..

kuatkanlah diri kamu Irsya untuk katakan... "saya tak mahu kamu yang sudah ada couple.. stick with her. please...."

good luck Irsya.. malam ini malam penentuan! chaiyok!

No comments: