Friday, September 04, 2009

Diserang!!!

yesterday,

baru balik dari math test, got a call from someone.. saying that i went out for dinner with her boyfriend...
hoh... bile pulak? aku bersengkang mata jawab test, bley jd nk kaco balak org. durr.

tp... aku tau sapa yang call tu from the first time she said 'hello', it's my cousin. just nk borak je.

point nya di sini.... ada cerita sket la... aku di luar,kurang sket kawan ngan pom... kalo aku hang out kl pun biasanya aku ang out ngan 2 org pom je. biasa ak kawan ngan lek..

"karena wanita ingin dimengerti", so setiap kali aku kawan ngan lelaki, i'll make sure to find out sape awek dia..kalo tak tau pun, aku just make sure dia dh d awek ke blum.

not because of hope, but, aku tak reti handle ble kena serang.. b4 this, ada je org call aku tanya hubungan aku ngan abg angkat aku,nasib baik ah pom tu dr jenis yang cool je.. dia tak yell, n when i said aku adik angkat lek tu, dia siap leh ckp, len kali, leh kuar skali. so, aku yang tak reti handle ni, cm segan gak ah..tak kuar, but still aku kenal lah awek abg angkat aku.

so, guys out there, don't lie me if i ask you. because i'm a girl, n i know what a girl need.

chowz~

No comments: