Sunday, November 28, 2010

try and error

internet yang cm tolol ni telah menyebabkan aku sangat susah nak update blog. so, this is a try an error post.. kalu dapat post, maka terpostlah post yang ini..

time aku pressure2 exam ni... actually tak pressure pun... sebab here i am, jawab exam dengan preparation yang sudah siap. tapi debaran tu tetap ada... wah gaya cakap yang sangat artis... debaran kian terasa. ahahha...

alah... mungkin ini lah sem terakhir jadi artis unimap. artis ke? poyo sangat.. memang damn ah! huhuhu... tak mau la artis2 neh... tak bagus pun.... like what i said to my friend, " i'm sort of toiet singer, but no longer singing in there". malu woooo

so by next year, i kow that i'll be able to achieve back my great pointer.. skang kambing la taraf pointer aku.

owh, jap, menyimpang jap.. ok, dalam pressure2 aku, wujud lah satu mimpi waktu aku tido... satu mimpi yang wat aku angau tak sudah... terima lah...


JOHNNY DEPP

damn, aku angau sudah. huhuhu.... but dia appear berapa minit je... guiding me to be someone and confident... in the dream lah tapi... outside, my confident level sangat lah low.. hik hik..

at least kehadiran dia dalam mimpi tersebut berjaya membuang angau saya kepada seseorang.. sape? ada lah... seorang tu. tak mampu nak bagi tahu... dekat... but hilang da.. hihih...

thanks to mr Depp.

actualy the person yang i angau tu, i tak ley angau ngan dia.. tak boley sebab memang i takkan dapat dia.. hahah.. no effort.

i want to angau my fluid mechanics like i angau johnny depp.. heheheh...

sorry to vanessa paradis. i adore your hubby so much... but, he's in my aunt age. no point of making him as my hubby.. he won't want too..hik.

between, i like vanessa paradis song - be my baby. should sing this song to someone i love later.future.maybe.

No comments: