Monday, November 22, 2010

hati, sabar lah...

rasa macam nak meletup dah ahti aku sebab tahan perasaan. suka2 hati nak mempertaruhkan orang punya future dengan syarat dia punya kerja siap. damn you so much.

aku sendiri tak tau menyumpah kat sape sekarang ni.. and yang paling aku sumpah sebenarnya ialah aku. aku yang letak diri aku kat keadaan ni. n aku la punca kenapa semua ni jadi kat aku.

kalo lah aku tak takut perkataan boring, tak de nye aku kelam kabut macam ni.

i don't care anymore if anyone see this post then kena amil tindakan. because seharian aku menyesakkan kepala aku dengan benda yang sepatutnya aku tak buat dalam tempoh exam ni. aku sendiri tak tahu kenapa susah sangat untuk aku menghampakan orang. susah ke nak cakap tak nak? no? tak mahu? yes, memang susah untuk aku..

tapi kali ni, kepayahan aku untuk say no tu lah yang menyebabkan aku susah... aku tak tahu nak mengadu kat siapa lagi. aku tak nak, tapi aku tak bleh cakap tak nak. n now, i'm regret it so much.

2 comments:

Alia Lokman said...

thats why we have to learn to say NO! hee.i used to be like that.trying to keep others satisfied.and later i know that i'm going to regret it..

just say NO to the stuff that you dont want dear =)

NO means NO!

Irsya said...

i wish i could... finally, even without the word no... i didn't go for it... :(