Sunday, April 04, 2010

merapu sebab bosan

owh..ada satu blog nih. saya sangat suka baca. don't know why. maybe the way he expressed his feeling sangat lah matured.. i said the way he expressed, bukan he himself. well,i don't know him but, i just love to read his blog. memang tak kenal dia ye.. huhuhu

what i wonder is, apa yang menyebabkan seseorg memandang kita matured? adakah sebab cara kita bercakap? or the way we used to appear infront of the audience? or many others things?
tak tau nak explain apa..

ada org ckp, anda bercakap dengan sangat matang.. apa yang matang? idea itu ke or intonation dia... seriously, i don't know.

ada org tak mau saya jadi matang, mungkin sebab itu saya tak tau kot..heee~

well, cukuplah pasal kematangan nih.. huhuhu

thencita pasal our PLV naik bas sebab nak suruh student gi kelas. well cita dia cm ni. pagi rabu lepas, kami ada lab test. so, lepas habis lab test tu, kami tanya our plv wanita kami, kelas biomat ada tak. n she said, she don't know. but then, one of my classmate said, kelas tak de, so kami pun apa lagi, berlari la nak naik bas.

in 5 minutes time, suma classmate kami dah ada kat depan ready nak naik bas, then our PLV datang ckp ada kelas. he's the one yang call lecturer tu for confirmation. yang mana2 yang memang menunggu ada kelas suma willingly masuk balik kelas, well, that one tak termasuk aku lah kan. so, aku and a few kawan aku yang memang dah hilang mood nak masuk kelas, terus je duduk dalam bas. and one of my classmates yang taktau la apa function dia nek bas lepas our plv da nampak dia, keep on turun naik bas. so, sebab our plv da nampak dia, our PLV pun naik lah bas tu, cr kiteorg ada tak dalam bas tu. that one is the funny part when he said to the bus driver," abg jangan jalan, bang. suruh budak2 ni pergi kelas"... and i was like, what the heck? and aku trus turun, bukan sebab aku memang nak turun, but aku takut aku ketawa terbahak2 dalam bas tu..hahah.. by the end, kami pergi gak kelas, just untuk isi evaluation form. hahah..en Hisham, anda memang terbaik.. tiada gantinye..hahahha

cerita bout my classmates yang sangat lah tak suka present, and normally they will always point me out. geram geram. apalah yang takut sangat nak membentang nih? interview tu nanti, korag tak ley buat, jangan nak salahkan org lain sebab slalu sangat suruh org lain bentang. memang lah rezeki ada kat mana2, tapi, rezeki tak datang bergolek, you have to make an effort too.

papelah korang. mungkin sebab korang rasa yang aku ni sangat bagus bila present, and korang pulak sangat hampeh untuk present, then, tak pe lah.. tapi aku nak markah lebih. jangan final results nanti korang A aku A- memang aku tak halalkan apa aku dah buat. wakakak..owh word sungguh tak leh kawal bila dah geram.

well i'm good. kalo korang tak nak aku perasan bagus, then you should prove that you guys are more better than me... waaaaa~ suka nye jadi sinis.

ps:// ri tu ada program kat dewan terbuka. and haruske abg tu ckp aku cm ustazah??? lembut je.... hahahha..abg, you wrongly intepreting me laaa... saya lembut that time sebab nak suh abes cepat. so that i can go home.. so funny..because i know the real me.. i'm not a soft person for no reason. tapi yang peliknye, bukan abg tu je yang ckp, my friends pun ada cakap. gor god sake, sumpah tak tahu dimanakah letaknye kelembutan tu... hahahah

pss// kawan tu apa?

No comments: