Monday, March 22, 2010

oh...siapakah?

huhu...siapakah yang mebaca blog saya ini? selang 1 minit from perlis, cm pelik je..ngeee... and siapakah dr perak yang membaca blog saya ini? dr tronoh... siapa ye..nggeeee..

huhuhu..tak kisah lah... i believe my blog memang i buat open for public pon.... nvmd siapa yang membaca as long anda tak memijak maruah saya.

oh, siapakah, my post title for this time. hurm..bukan sahaja berkisar mengenai siapa baca blog saya sahaja. but, ada benda lain. i wanna ask, siapa diantara anda yang boleh merasakan apa yang orang lain rasa... walaupun org lain jauh dr anda?

not really me, but sometimes, benda tu datang tiba2... semalam, tiba-tiba i rasa there's someone yang sangat marah pada saya... bukan seorg, tapi 3 org. n, one of them is my senior... but after i ask him, he said, dia tak marah pun... huhu...but... salah seorang yang i rasa tu memang betul dia marah. takpe lah, i da say sorry.

dunno..but i hate this situation... please lah... i hope that i realy care, but, bila dah care sanagt, inilah jadinye..

well, memang perangai saya kot, suka cr masalah

No comments: