Monday, March 15, 2010

boley jadi pulak

-Anugerah Khas Kebudayaan-

oh well, itulah yang saya dapat dalam Anugerah Gemilang Siswa semalam. but something happened yesterday menyebabkan aku jadi down tahap jurang dunia paling dalam..heheh

boleh plak, masa chorus lagu Can't take my eyes of you, oleh pecah plak time perkataan 'you'.
haiyooo..sungguh sedih~ dah lah pas abes slot show tu trus amek anugerah..adoi adoi adoi... sick~
selama ni slalu risau kat I sebab, itu first hight note, so macam kat situ nak control, skali,len plak jadinye..selama ni, takde lak masalah. ces.

pape pun, i just wanna say thank you pada En Wan, sebab kalo masa audition masa MSK tu En.Wan tak pilih, tak de nye aku dapat anugerah nih, thanks gak kat En Mi, sebab banyak tarik aku nyanyi ngan band, and dapat gak peluang men violin kat Unimap nih, walo pun aku tak sehebat mana pun.

thanks gak kat all band members: previous; Tono, Zul and Adnan and present; Naim, Daus, Pojie,Haikal, 4chain...thanks a lot. min and 4chain special thanks sebab angkut aku balik wang ulu..hehehe

to nasyid members jugak; Hanis, Anis, Fatin, Qauyum, Alimin, Din (budayawan kot), and others*just to name a few* thanks alot...

tak lupa gak festkum band members... pojie senior, nije ngan paan. nice memories. :)

itu je lah kot... heh.

oh ye..enough is enough... kembalilah pada buku n notes..suda abes show, jangan pikir lagi..walaupun kecewa..ye Irsya~~~~

congrats kat Din sebab dapat budayawan..to Qauyum and Kak Balqis..congrats dapat anugerah versatile... andalah budayawan dan budayawati yang saya kagumi di unimap..cayalah :)

No comments: