Thursday, January 15, 2009

oh! Friendly....~~

this time, it's totally about me... what people going to said after read his post, i don't care.

hidup aku sanagt dipengaruhi persekitaran..org cakap tu, aku ikut, org cakap ni aku ikut. just to make people say i 'm friendly...

tapi, bila aku jadi friendly, kawan ramai ramai, baik ngan org, org STEP aku! and
AKU BENCI KENA STEP.
apatahlagi yang step tu kawan sendiri..tak kirelah org yang aku suka ke, chances ke..bla2..hell
jadi, skang ni, kenapa org nak blame aku bila aku tak friendly, bila aku tak baik ngan org. bila aku tarik muka tengok org... kanapa nak marah? why should you care? sebab lepas ni tak de org nak kena step ngan korg lagi? camtu? bagus gila korang ni.
kalo selama ni korang buat muka ngan aku, aku still sabar, napa korang tak bley? bagus betullah korang ni.
next, kalo korang rasa nak ajak aku compete untuk dapat sorang guy tu, korang salah orang. aku bkan dari jens yang dapat sorang pastu tinggal..itu di namakan murah!tak malu ke? ish~
and aku x desprate sangat sampai suma lelaki aku jumpa aku nak. TOLONGLAH...please~
STRANGERS~ ntah ah..skang ni, kalo dalam fs ke, ms ke, phone ke, aku memang malas nak layan strangers secara lebih2.. sy bukan PELAYAN! ok? you message me, you text me, you comment me, i'll reply. but not as before...dengan nada friendly. this time maybe as short as i can. tak faham betul. bila friendly sangat, jd over n gedik pulak org2 ni.
pada sapa yang baca ni, maybe korang rasa, ada yang tak suitable ngan title, but aku tulis akibat kepada akibat jdi frendly.. u maybe agak merapu..haish~
sorry lah agak emo~

2 comments:

Alia Lokman said...

hehe...kawan tak guna mcm tuh~

Irsya said...

memang...sangat! n i have to face HER everyday~