Saturday, January 03, 2009

2008 yang malang..hoping to find sumthing menarik this year...

tahun 2008 yang berlalu

well...2008 is a year yang mana boleh aku summarize kan sebagai tahun malang buat aku.
awal tahun je...aku suda mula kerja. and agak bangga kerana masa umo aku nak menjangkau 18...aku suda bagi more than 500 to my family...kire spport family lah..bangga siot..ada ke budak um 18 yang mak apak dia keja..bagi lagi duit kat mak pak dia...lalala..ya la..at that time ada lah ntah mana org makan gaji buta telah men'stuck' kan gaji bapak aku. so...dengan murah hatinya aku supportlah family punya stuff. itu first

2nd : result spm kuar.. and blody hell...dapat 4 As je. apa aku leh buat kan? usaha gila abi pun..kalo tuhan nak duaga... and i have to face my family yang kecewa gila. apak aku tak cakap ngan aku for almost two weeks. dia lah yang paling kecewa kot...he spend a lot of money on me. kan? nasib baik dapat masuk matrik..gugugu

3rd : ni benda remeh je lah kan... tapi every person yang aku minat suma bestfriend aku rampas. erghh...lantak ah..

4th: result pspm kuar..once again di uji lagi...pointer aku 2.2. mula2 aku buat conclusion yang "laa...aku ni memang bodo lah...nape lah kecewa sangat. dah expect pun kan?" but then.... when i think back...tak pun...maybe sebab aku pk benda yang tak important pun..gugugu.. so aku nak try hard for 2nd sem..yakin boleh 4 flat!

5th: erm..saya DEMAM! masalah kesihatan melampau dari masuk matrik.. gugugu..and new year as usual..tak pernah sambut pun. aku tak islamic ye but aku memang tak interested nak terkinja2 dpn org ramai. so sorry... murah gila!

6th: hilang seorg kawan menghadap ilahi...alfatihah kepada muhammad shafie tajuddin
.....................................................................................................................................................

banyak lagi sebenarnya..
herm..tapi apa yang aku tau... 2008 aku start kawan ngan girls...aku tak suka sangat kawan ngan girls sebelm ni for certain reason. tapi tu lah..masuk matrik aku dah start kawan ngan girl..b4 ni ada lah gak girls...tapi kuantiti yang sangat sikit..

sedeyhnye..kawan yang sekepala ngan aku dah fly gi Australia..but sangat rajin call aku kat sini..thans Qistina..kalo aku ada bantak duit..aku ikut ko fly..thee~

tak lupa gak kekawan kat matrik yang sentiasa ada ngan aku tak kira lah jahat mana pun kau... makashih ya...
itulah hidup aku dalam tahun 2008.. teruk!

.........................................................................................................................................................

so i hope...lucks will surround me this year...amin!

No comments: