Saturday, September 27, 2008

Worst Journey After All!!!!

hell! hell! hell!
the first 3 words lepas turun dari komuter...dah la padat...macam tin sardin...and everyone knows yang saya sangat benci pendatang asing..tak kira la dari mana...accept for tourist...
menyemak...
well, saya sangat penat actually, duduk dalam bas dr Kuala Kangsar, Perak((my kampung)) sampai KL for nearly 3 hours...my mp3 didn't works and i have to spent those 3 hours listening to 'klasik nasional'
BORING AMAT!!!
and then ambil pulak train kat kl sentral...from pudu, saya jalan sampai ntah mana2 ((in another word...sudah SESAT))until saya tahan satu teksi kat traffic light... oish..menggelabah amat!
taubat dah..pasni...tak nak lagi amik bas luar...kena kejar bas dalam..unfortunately, sy tak tau MUET saya kena waktu study leaves ke atau cuti sem....
matriks, study, owh..sangat penat... busy amat!!!
sampai nak amik tiket bas pun tak sempat...
itulah saya...

2 comments:

Alia Lokman said...

lor...gitu plak...tempah je la kat cik mus...then trus byr skali..ape susa? ni msti malas nk sesak2 nih...muet usually time cuti lah..tp tatau la urs bile plak kan..sabar2...~

Irsya said...

that time cik mus kata bas sudah habis... huhuhu~
owh ye ke...wah tak cuti lah saya~