Wednesday, February 03, 2010

updating~~~

bosan, tiada kerja. walaupun sebenarnya lab report berderet menunggu. well, aku suka sebab now unimap tak block application untukpost blog lagi. jadi aku bebas nak update bila2 masa pun. apa aku nak tulis, aku bley tulis..tak yah guna ninja dah..heheheh

well, aku bengang ngan diri aku sendiri sebab aku ytak boleh lawan nafsu malas dalam diri aku. tersangatlah malas dalam pelbagai benda... apa yang aku rajin? bukak facebook, n skype. tu lar keja aku.

well aku rasa aku tau ape yang aku patut buat.. well, kelemahan utama aku ialah ego aku sendiri... tapi, kadang2 ego aku banyak membantu. and ak ras for this time better aku deactivate facebook dulu.. ialah... bila aku deactivate, bermaksud aku dah berjanji tak nak bukak facebook until aku active balik, kalo aku bukak gak dalam tempoh yang ditetapkan means aku dah melanggar janji ak, and aku rasa ego aku down gila sebab tak stay pada janji.

tak kisah lah apa pun jadi... tp masa aku deactivate facebook ri tu, aku tak rasa apa2 kehilangan pon.. maybe tiada yang istimewa dalam facebook tu. so, skang ni, i'll just try my best. really need it. as this is da last sem untuk upgrade nilai pointer, walaupun, pointer skang dah ok...so-so la...

i wanna suprise all da people. my mum, my dad, my friends. and most important is, i wanna make those people who have help me to enter the university proud with what i achieve.

tak nak jadi macam masa spm dulu.. quite excellent in Ko-K but bad in academic. never... n i'l try myself untuk tak berkhayal macam dulu.. it's all depend on me now. so people, wish me luck..hehe

ps:// if u scroll down n see a lot of people from perlis read my blog.. well not a lot actually, because, it's me, as i need to view my blog before get the link to others blog... especially Alia nye blog.. even she's not update. but b4 macam ada strangers from ipoh, selangor and JB? at least do say hi and tell me who you are k... hehehehe..tapi kalo tak nak pun tak pe~~ ngee~ at least i know yang i tak cakap sorang2..ngeh3

No comments: