Tuesday, February 02, 2010

sakit~math~sakit~

HOH! AKU DAH TAU MACAM MANA NAK MERAPU!

hehehe..tu lah ayat pertama aku lepas aku dah siap soalan 2 n 3. tapi soalan 1 n 4 tak lepas lagi..semalam math test. and aku memang tak study langsung... ntah lah..kebelakangan ni aku asyik sakit je... maybe sebab bilik yang tak bukak tingkap langsung, tu yang berkumpul segala jenis bacteria yang ada,,hahhaha....Oo adakah aku akan menjadi seorg yang takut pada microb? huhuhu

apa yang aku tau, ability aku untuk untuk jd bidan terjun dah hilang sejak masuk U ni... bukan dr U, dr matrik. dulu kat sekolah, on da spot aku bley jadi apa aje.. skang, macam hampeh..

aku pelik bila gi klinik baru ni, doktor just bg aku ubat demam n selsema. no antibiotic. n tak sampai berapa hari balik demam, aku batuk n selsema. ditambah plak ngan demam yang suka datang dan pergi... yang penting aku lawan. lawan.lawan.. tapi aku memang tak leh lawan bila nak study math. payah betul! tension dibuatnya.. hurm..tak pe..len masa, akan aku pastikan yang demam ni tak bley berfungsi lagi kat badan aku time nak exam... time len, ko nak berfungsi, on je..tapi jangan lah kaco aku time aku nak exam..

mr. Antibody.... kerja kuat sikit bley? tak larat dah~~

No comments: