Saturday, November 22, 2008

tagged by Roti Bakar..((1st time di tagged so agak rajin nak buat))

Thee~ sape lah yang rajin men tagged org nie..
herm~


.: Perihal 7 jawapan :.
Anda mestilah jujur dan amanah ketika menjawab soalan2 killer ni.

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.
  1. pandai drive
  2. pandai amik ati mak apak aku
  3. ada sense of humour
  4. baik ngan family dia
  5. smart (tak ensem tak pe, janji tak selekeh)
  6. tak amik kesempatan
  7. truly good guy

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.

  1. Noh Hujan
  2. Lan MUH
  3. Aiden (pen pal saya)
  4. Airic (adik pen pal saya)
  5. eric(kawan sy)
  6. "Apek"
  7. A*Y (lattest yang skang ne dalam usaha untuk buang..thee~)

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

  1. nervous
  2. happy of course
  3. dihargai
  4. clumsy
  5. something wrong
  6. speechless
  7. no idea

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

  1. ausie
  2. kelantan yang dirindui(wahaha)
  3. london
  4. bali
  5. gopeng???(maybehanyaberpasanganpasabesmatrik..hehehe)
  6. japan
  7. sabah (paksabelimutiara..hehehe)



5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

  1. Jam
  2. wallet
  3. perfume
  4. chocholate
  5. home made card
  6. kasut
  7. tie


6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

  1. Biarlah(nidji)
  2. ku mahu kau tahu(hujan)
  3. Halusinasi (MUH)
  4. Cinta Terhalang (BoB)
  5. One Night Only(Jennifer Hudson)
  6. Only You (sape nyanyi eh?)
  7. wanita(ct)


7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat perihal 7 nih. WAJEB WEI.
mereka musti diberitahu akan perihal ini.

  1. Nadia yang bakal buat blog~
  2. Ling fei new friends in blogger
  3. Ms Alia yang tagged saya untuk post lepas nie
  4. Kak Aishah dengan friendster blognye
  5. Kak Fatin yang amat malas nak view blog saya
  6. Org yang rajin belaka
  7. org yang view saya~
mekacih..TQ

No comments: