Thursday, December 30, 2010

kerana pengalaman

kerana lirikan kau jatuh cinta,
kerna senyuman kau tiada berdaya,
sehingga membuat ku tak percaya,
begitu cepatnya hatimu tergoda,
sedangkan aku tiada merasa,
sayang sungguh sayang,
ku ada yang punya,
baik kau cari yang lain saja

andainya aku oh masih sendiri,
aku terima dengan hati gembira,
ini semua jadi pengalaman,
gagalnya cinta awal persahabatan,
baiknya sekarang,
engkau fikirkan

aku ucapkan terima kasih,
atas cintamu pada diriku,
baiklah kau cari yang lain saja,
kerana diriku ada yang punya

pernah dengar lagu ni? mesti tak pernahkan? lagu ni di popluarkan oleh zaleha hamid.. dangdut beb dangdut.. huhuh... well aku search kat you tube and indonesia cakap ada one of heir singer punya lagu, but who cares. aku suka dengar. lantak ah... hahah.. aku sanggup taip lirik lagu ni tau... cr kat en google tak de plak... (-.-")

actually, aku suka lagu ni sebab lagu ni sesuai sangat dengan situation aku sekarang.. but, bukan aku yang tujukan lagu ni kat org tu,org tu yang tujukan lagu ni kat aku. walaupun he's not really dedicating this song to me.. aku je yang pandai2.. ngee~

the song is so in to me.. i mean the lyrics. mudahnya aku jatuh hati kat dia.. tergoda.. aww.. tapi dia tak de pape pun... maybe dia anggap aku as friend only, friend yang biasa2 sahaja..

the lyrics "begitu cepatnya hatimu tergoda sedangkan aku tiada merasa"... kena sangat lah tu.

damn it ape lah senang sangat jatuh hati ni? i think i should go away.. sekarang ni pun, if nampak dia online, i'll offline my chat. it's not about him actually.. it's about me. i'm helping myself so that i won't hurt myself. coz i don't deserve anyone love right now. i won't manage it well

ps:// i really hope he'll not readin this.. will cause me a lot of touble... not him in the post, but another one, my friend,the one who always protect me from this kind of stupid stuff. but seriously, i am so glad to have you coz you always care bout me, even sometimes you're annoying to me

No comments: