Thursday, April 30, 2009

ujian buat aku..

first story

sangat gembira hari ni..sebab... berjaya sudah ujian undang-undang. gembira tahap cipan. yelah..sape tak happy..baca buku satu hari je... org len baca buku berhari-hari fail gak..Alhamdulillah lulus gak...

punya lah risau pagi tadi. sebab aku baca tapi aku tak tau apa ak baca... tido smalam pun pukul dua..so pg aku bajet macam aku nak hilang focus.. seb baik la tak..tp ada gak soalan yang aku cm blank sebab aku malas baca untuk bahagian 2 tu... pape pun dah lepas..

sanggup aku topup semata-mata untuk bg tau kekawan aku

Aku dah lepas undang-undang..YaY!

2nd story

masa aku kat kolej, aku d minat sorg mamat ni... dah nama pun minat, so mesti ar aku asek pandang2 dia kan.. n aku tak tau ar asal, mamat ni pun mcm suka usha aku..mula2 aku ingat aku perasan tapi...kerap benar.. jadi aku agak segan sket bila org suka pandang2 aku..it makes me feel unconfident....

so, one day aku lepak kat cafe kolej. tetiba datanglah mereka dalam group... and aku pun sorok-sorok lah tgk mamat ni.. and dia pun buat benda yang sama... dia sangat suka stare aku.. segan tahap hampeh...tp tetiba aku rasa cm nak buat benda yang sama.

so bila aku buat, tak senang duduk... dan untuk pengetahuan, tiap kali dia terserempak ngan aku lagi pastu, dia tak pernah pandang aku lagi...

mula2 sedeh, tp aku take positive je lah.dia bukan untuk aku... rasa lebih luas idup aku...huhuhu..

maka semua..jgn lah pandang aku lelama.. first aku segan, 2nd, bila aku dah start stare org, korg lak feel unconfident nnt..

aku usha pelik sket

2 comments:

aku la labu... said...

alam hai.....
kawe tau sapo deh.......
gugugugu.... tp ape kne mengene ngan tajuk?? ape yg ujian nye...????? hua3..

Irsya said...

ujian keyakinan diri???