Thursday, October 16, 2008

dia sangat happy..saya sangat kotor!!!

dia sangat happy!!

yes! this time nak citer pasal dia! hahaha..biar sakit hati saya..huhuhu.

hahaha...actually, saya main2 pulak...saya ask kawan saya suruh call dia...tengok how is his reaction ble ada girl call dia...S**t...dia layan..memang dasar lelaki betul! pantang dpt girl, layan je! heh..ingatkan dia bukan dari jenis camtu..

so...ble saya balik bilik, saya trus tulis in my " memory of the day"... that's where i use to express my feeling...ske sangat sebab itu je satu2 tempat yang ada aside from those yang saya list kan in my post before. ada lah yang saya tulis..won't tell it here..sebab...what ever i wrote in that thing adalah publish pada girls, but secret to boys..so... pepaham je lah
//ps: itu bukan diary//

saya sangat kotor

might be sebab jiwa kekacauan dalam tempoh beberapa hari ni, so i hang out with my friends chating..kutukkutukbudakkmpk, gelakgelakaboutboys...hahaha..sangat suka..and banyak sangat mencarut...huh! sangatlah kotor saya ini... tak sedar PSPM dah dekat gamak eh...

and at last, i start looking at somebody(s) in my lecture...hahaha..sangat lah comel mereka itu sehingga dapat menaglihkan perhatian saya dari pn wahida yang sangat excited ajar bio kat H3..huhuhu..sorry mdm..

unfortunately, mereka tak tengok saya pun... :(

Oh Irsya..berhentilah main jiwa sorang-sorang..




2 comments:

Alia Lokman said...

kamon laa wei~ pspm suda dkt lor...hehehe...baik score betul2!

Irsya said...

yerp~ i will...
oh maybe...itu sebagai enzyme utk menaikkan activation energy saya untuk study...sebab mereka sangat pandai... score seyh dorg nyer ups ri tu.. Oo..