Sunday, August 30, 2009

gunanya sahabat...

semalam telah call Kucai, mengadu kat dia about aku yang kesedihan... sedih not only bout guys, bout friends pun...sedih..nasib baik lah dia ada...

n then, dia cakap,

"kenapa kau ni mudah sangat jatuh hati pada lek?"
"aku pun tak tau ar cai... penat dah"
"tak pe lah...bulan pose ni, abis ko kol aku ni, amik air smayang, buat solat sunat 2 rakaat, minta pd Allah, ditutup pintu hati pada lelaki buat sementara ni, minta lapangkan hati untuk belajar"
"ok"

walaupun smalam aku tak buat tp, ari ni aku try lah buat ye kucai...bukan sebab aku ikut ckp ko, tp sebab aku rasa memang aku patut buat. berterabur dah hidup aku ni.

Kucai, a friend of mine since we're form 3. dua2 perangai cm x betul je..... pernah gaduh seminggu, pastu baik balik. pernah kena skandal, tp sekejap je. junior ar buat.. haih..kami terlalu rapat... berkongsi masalah. tapi selalunya masalah tu dari aku kan Cai kan? huhuhu...

he didn't declare me as his bestfriend, but he said i'm his enemy... everyday memang akan cr gaduh.

but pape pun kan Cai, aku sayang ko gak... walaupun smalam aku kata aku tak sayang ko... hahaha. kita kawan gila2 kan? aku doakan ko dpt la pom yang takkan main2kan ko... saba' na...

thanks for being my 2nd diary
Muhammad Khusairy

No comments: